
Som du kanske sett har jag startat ett aktiebrev, vilket betyder ett gratis epostutskick. Redan första helgen har hundratals anmält sig. Tack till er alla! Särskilt tack till er som i anmälningsformuläret skrivit positivt om skägg och i somliga fall även gett mig komplimanger. 🙂
Jag skickar första mejlet innan jul. Jag håller nu på att rent konkret planera innehållet, men tar gärna emot förslag.
Framöver hoppas jag kunna erbjuda ytterligare kanaler för att följa mig och lära sig mer om aktier och börsen. Alla kanske inte finns på Facebook eller Twitter, utan behöver epostutskick eller något annat.
Uppdatering 11 december:
För att underlätta anmälningar lägger jag in formuläret för att anmäla sig även i detta blogginlägg, men annars är det aktiebrevsidan som gäller.



